Obchodní referent - zahraniční zákazníci
Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou průmyslových a IT rozvaděčů a současně poskytujeme systémová řešení pro datová centra. Kvalita produktů je pro nás velmi důležitá, protože je stěžejním faktorem spokojenosti našich zákazníků. Pokud tedy máte zájem o stabilní zaměstnání a rádi byste svým týmovým duchem podpořili naši snahu zajistit pro zákazníky výrobky nejvyšší kvality, rádi Vás přivítáme do týmu.
Do obchodního oddělení přijmeme nového kolegu / kolegyni na výše uvedenou pozici.
Pracovní náplň:
- Komunikace se zahraničními zákazníky
- Zpracování objednávek, nabídek
- Zajištění obchodně-technické podpory zákazníkům
- Podpora obchodnímu týmu
- Spolupráce s plánováním výroby, expedicí a oddělením výzkumu a vývoje
Požadavky:
- Znalosti na úrovni SŠ vzdělání (technický směr výhodou)
- Zkušenosti na podobné pozici výhodou (obchod, zákaznický servis, technické produkty)
- Komunikace v AJ na denní bázi
- Ochota učit se novým věcem, aktivní přístup k práci
- Samostatnost a proaktivní přístup k práci
- Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
Nabízíme:
- Pracovní smlouvu na HPP
- Podporu a zázemí úspěšné české společnosti s mezinárodním působením
- Motivující mzdové ohodnocení
- Firemní benefity, školení, akce
- Kariérní růst
- příspěvek na penzijní pojištění
- stravenkový paušál
Místo výkonu práce: Pelhřimov
INFORMACE O POZICI
Místo pracoviště: | K Silu 2179, Pelhřimov |
Typ pracovního vztahu: | HPP |
Typ smluvního vztahu: | |
Požadované vzdělání |
Petra Hemberová
Email: petra.hemberova@conteg.cz
Telefon: 565 300 359,
702 200 550