Obchodní referent - zahraniční zákazníci

Jsme výrobní společnost zabývající se výrobou průmyslových a IT rozvaděčů a současně poskytujeme systémová řešení pro datová centra. Kvalita produktů je pro nás velmi důležitá, protože je stěžejním faktorem spokojenosti našich zákazníků. Pokud tedy máte zájem o stabilní zaměstnání a rádi byste svým týmovým duchem podpořili naši snahu zajistit pro zákazníky výrobky nejvyšší kvality, rádi Vás přivítáme do týmu.



Do obchodního oddělení přijmeme nového kolegu / kolegyni na výše uvedenou pozici.

 Pracovní náplň:

  • Komunikace se zahraničními zákazníky
  • Zpracování objednávek, nabídek
  • Zajištění obchodně-technické podpory zákazníkům
  • Podpora obchodnímu týmu
  • Spolupráce s plánováním výroby, expedicí a oddělením výzkumu a vývoje

Požadavky:

  • Znalosti na úrovni SŠ vzdělání (technický směr výhodou)
  • Zkušenosti na podobné pozici výhodou (obchod, zákaznický servis, technické produkty)
  • Komunikace v AJ na denní bázi
  • Ochota učit se novým věcem, aktivní přístup k práci
  • Samostatnost a proaktivní přístup k práci
  • Uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)

Nabízíme:

  • Pracovní smlouvu na HPP
  • Podporu a zázemí úspěšné české společnosti s mezinárodním působením
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Firemní benefity, školení, akce
  • Kariérní růst
  • příspěvek na penzijní pojištění
  • stravenkový paušál

 Místo výkonu práce: Pelhřimov

 

INFORMACE O POZICI

Místo pracoviště: K Silu 2179, Pelhřimov
Typ pracovního vztahu: HPP
Typ smluvního vztahu:
Požadované vzdělání

Petra Hemberová

Email: petra.hemberova@conteg.cz
Telefon: 565 300 359, 702 200 550




* Pro úspěšné odeslání formuláře je potřeba vyplnit všechna pole označená hvězdičkou.

Tento dotazník slouží pouze pro vnitřní potřebu společnosti CONTEG, spol. s r.o. Jeho vyplnění nezakládá nárok na budoucí zaměstnání ve společnosti. V případě zájmu Vás budeme sami kontaktovat.

Zpět na přehled